QTTSM so rahbariyati va barcha xodimlari sertifikatlash uchun kelib tushgan barcha arizalar bo'yicha O'zbekiston Respublikasi Milliy sertifikatlashtirish tizimining me'yoriy hujjatlar talablariga muvofiq sifatli sertifikatlash ishlarini amalga oshirishni o'zlarining maqsadlari deb biladilar. Ushbu maqsadga erishish uchun sertifikatlashtirish organi O'zbekistonning o'z DsT Iso / IES 17065: 2015 standartiga binoan sifat menejmenti tizimini ishlab chiqdi, joriy qildi va ta'minladi.
QTTSM so o'z faoliyatida:
O'zbekiston Respublikasining milliy sertifikatlashtirish tizimida qabul qilingan qonun hujjatlari va O'zbekiston Respublikasining normativ-huquqiy hujjatlarining boshqa majburiy talablari, qarorlarining talablarini bajarish;
resurslardan oqilona foydalanishni hisobga olgan holda mahsulotni sertifikatlash bo'yicha xizmatlarning yuqori sifatini ta'minlash;
sertifikatlashtirish ishlarini o'z vaqtida, sifatli va arzon narxlarda bajarish;
xodimlarning yuqori malakasini, doimiy va tizimli ravishda kasbiy rivojlanishini va barcha xodimlarni tizimli ravishda o'qitish orqali o'qitishni ta'minlash;
arizachilarga xolislik, sertifikatlashtirish natijalarining ishonchliligi va ma'lumotlarning maxfiyligiga rioya qilinishini kafolatlash.
ariza beruvchilar va boshqa manfaatdor shaxslar va tashkilotlarning talablarini qondirish uchun sifat menejmenti tizimini doimiy ravishda takomillashtirish;
Bizning xizmatlarimiz iste'molchining talablari va huquqlari qondirilishining kafolati, kamsitishni bartaraf etish va shu bilan birga tashkilotning qonuniy talablari va manfaatlariga rioya qilish;
QTTSM so menejmenti sertifikatlashtirish va sifat faoliyati natijalarini muntazam ravishda tahlil qilish, shuningdek, mavjud sifat menejmenti tizimini doimiy ravishda takomillashtirish uchun sharoit yaratish va QTTSM so ishchilari tomonidan bajarilgan ishlardan qoniqishni oshirish majburiyatini oladi.